Adaptant-nos a la normativa de la BikeTrial International Union, les categories es mantenen segons el 2020 per afavorir varis objectius. Primerament es vol aconseguir una progressió de dificultat més d’acord amb l’evolució física i tècnica dels pilots més joves i, d’altra banda, afavorir la participació (encara més) d’aquells pilots més grans que no assoleixen el nivell dels C1, C2 o C3, i que ara podran quedar-se a la categoria HB1 i competir en zones blaves amb pilots del seu nivell, però d’edats diverses.
Pel que fa als preus es mantenen també respecte el 2020. En aquest punt, cal recordar que la BUC és una entitat sense ànim de lucre i que cap dels membres de la junta o les seves empreses poden, segons els seus estatuts, beneficiar-se de la seva activitat econòmicament i, així ho seguirem fent.
També es manté la nomenclatura d’aquestes categories, seguint una lògica d’edat, nivell i motivació esportiva dels pilots (també pots descarregar-te el pdf explicatiu fent clic aquí)